Käytämme kolmannen osapuolen palveluiden evästeitä markkinointiin ja tarjotaksemme sinulle paremman käyttökokemuksen. Lue kuinka käytämme evästeitä ja kuinka voit hallita niitä napsauttamalla "Tietosuojakäytäntö".

Paikallispalvelinten ja tietokoneverkon hallinta- ja valvontapalvelu

Palvelinten ja verkkolaitteiden hallinta- ja valvontapalveluun kuuluu laitteiston pitäminen päivitettynä, turvallisuuspäivitysten asentaminen toimintahäiriöiden ja vikojen ennaltaehkäisemiseksi sekä dokumentoinnin pitäminen päivitettynä. Lisäksi hallintapalvelu kattaa palvelinten ja verkkolaitteiden tarjoamien palveluiden toiminnan valvonnan sekä havaittujen vikojen ja toimintahäiriöiden korjaamisen. Palvelinten hallintapalvelun lisätyönä teemme palvelinmääritysten muutoksia sekä uusien laitteistojen ja ohjelmistojen asennusta.

Palvelinjärjestelmien säännöllistä huoltoa toteutamme tarpeen mukaan vähintään kerran kvartaalissa. Säännöllinen huolto on tarpeellista käyttöjärjestelmien turvallisuuspäivitysten asentamiseksi, tuottajan päivitysten asentamiseksi, käyttöjärjestelmässä havaittujen tietoturvavikojen korjaamiseksi, lokien analysoimiseksi ja suorituskykyongelmien ennaltaehkäisemiseksi. 

Sopimusasiakkaiden hallintaan ja palveluiden tarjontaan käytettävät keinot ja ohjelmistot: 

  • Yhteydenottojen hallinnan palveluympäristö töiden rekisteröimiseen ja seuraamiseen sekä raportoimiseen: Zendesk
  • Etähallintaohjelmisto: TeamViewer
  • Dokumentaatio ja salasanojen hallinta: ITGlue
  • Valvonta: Nagios Enterprises
  • Noudatamme kaikissa toimissa ja määrityksissä aina tuottajan parhaita käytäntöjä!

Fyysisen tai virtuaalisen palvelimen hallintapalvelun sisältö: 

  • Prosessorin, kiintolevyn ja muistin käyttöasteen arviointi
  • Palvelimen ja tietovaraston kuormituksen arviointi
  • Palvelimen valvonta ja vika-analyysi
  • Palvelimen asennus, huolto ja ylläpito 
  • Palvelimen laitteiston, laiteohjelmiston ja ajurien päivitys
  • Virtualisointialustojen (MS Hyper-V, VMWare ESX) hallinta ja tuki
  • Varmuuskopiointiratkaisun hallinta, tuki ja valvonta
  • Vanhojen laitteiden hävittäminen tai kierrätys

Virtuaalipalvelimen hallintapalvelun sisältö:

  • Palvelimen käyttöjärjestelmän (Windows Server, Linux) ylläpito, päivitys ja turvallisuuspäivitysten asennus
  • Toimialueen ohjauskoneen ja aktiivihakemiston käyttäjätilien luominen ja oikeuksien muuttaminen
  • Ryhmäkäytäntöjen ylläpito, määritys ja muuttaminen
  • Tiedostopalvelimen ja asiakirjanhallintajärjestelmän hallinta ja tuki
  • Tietokantojen (MS SQL, MySQL, PostgeSQL) hallinta ja tuki
  • Sähköpostin ja ryhmätyön (MS Exchange Server) hallinta ja tuki
  • Tulostinpalvelimen hallinta ja tuki
  • Microsoft ADConnect -palvelun hallinta ja tuki (hybridiratkaisuille)
  • Uusien palveluiden käyttöönotto ja konsultointi
  • Palvelinpalveluiden turvallisuuspäivitysten ja muiden päivitysten asennus
  • Palveluiden valvonta ja vika-analyysi
  • Varmuuskopiointijärjestelmän hallinta ja valvonta 

Verkkoratkaisun hallintapalvelun sisältö:

  • Palomuurin, reitittimen ja VPN:n hallinta ja tuki
  • Ylläpidettävien kytkinten hallinta ja tuki
  • LAN-verkkolaitteiden ja langattoman verkon turvallisuuden hallinta (Radius)
  • DNS:n ja DHCP:n määritys ja tuki
  • Verkkolaitteiden ja -palveluiden valvonta ja tuki

Lisäksi tarjoamme yrityksen yhteyshenkilöille ja/tai johtokunnalle seuraavia palveluita:

  • Asiakashallintapalvelu
  • Hallintapalvelun tarjoamiseen tarvittavan dokumentaation säilytys ja päivitys
  • Kehitysehdotusten tekeminen järjestelmien turvallisuuden ja käytettävyyden parantamiseksi
  • Palvelinten lisenssikäytäntöjen seuranta
  • Verkkolaitteiden ja palvelinlaitteiston tuottajatuen päättymispäivien seuranta
  • Takuutöiden organisointi ja laitteiden vaihto

Vastausajat

Primend takaa vastauksen yhteydenottoihin työaikana seuraavien kategorioiden mukaan:

  • Enintään 1 tunti: jos vähintään yksi liiketoiminnan kannalta kriittinen palvelu ei ole toiminnassa
  • Enintään 4 tuntia: jos vähintään yksi palvelu ei ole toiminnassa
  • Enintään 8 tuntia: jos asiakas tilaa ei-kriittisen palvelumuutoksen
  • Enintään 24 tuntia: yhteydenotto, jonka ratkaiseminen ei vaadi välitöntä reagointia
     

Pyydä tarjous