Käytämme kolmannen osapuolen palveluiden evästeitä markkinointiin ja tarjotaksemme sinulle paremman käyttökokemuksen. Lue kuinka käytämme evästeitä ja kuinka voit hallita niitä napsauttamalla "Tietosuojakäytäntö".

Käyttäjätukipalvelu

Primendin käyttäjätukipalvelu on suunniteltu minkä tahansa kokoisille yrityksille. Palvelun tarkoitus on tarjota käyttäjille nopeaa ja laadukasta IT-tukea sekä puhelimitse että sähköpostitse. Käyttäjien yhteydenottoihin vastaavat koulutetut asiantuntijat, jotka ratkaisevat suurimman osan ongelmista saman tien jo ensimmäisen yhteydenoton aikana. Primendillä on laaja tekninen tiimi, joka kykenee tarjoamaan nopeaa tukea ja ystävällistä asiakaspalvelua.

Primendin tiimi ►

Käyttäjätukipalvelun kuvaus

Käyttäjätukipalvelun tarkoitus on neuvoa käyttäjää IT- ja tietojärjestelmän käyttöön liittyvissä kysymyksissä ja korjata ylläpidettävässä IT-laitteistossa ilmeneviä toimintahäiriöitä. Tuessa painotetaan IT-infrastruktuurin luotettavuutta, IT-ongelmien ennaltaehkäisyä, käyttäjän neuvontaa, ongelmien oikea-aikaista ja nopeaa ratkaisua, tietojärjestelmän kehitysmahdollisuuksiin liittyvää neuvontaa ja toiminnan vakauden ylläpitämistä.

Sopimusasiakkaiden hallintaan ja palveluiden tarjontaan käytettävät keinot ja ohjelmistot: 

  • Yhteydenottojen hallinnan palveluympäristö töiden rekisteröimiseen ja seuraamiseen sekä raportoimiseen: Zendesk
  • Tietokonelaitteiden luettelointi ja tietokoneiden keskitetty hallinta: ManageEngine
  • Etähallintaohjelmisto: TeamViewer
  • Dokumentaatio ja salasanojen hallinta: ITGlue

Käyttäjätukipalvelun sisältö: 

  • Yksi yhteyspiste käyttäjälle kaikissa teknisissä IT-kysymyksissä
  • Kaikkien yhteydenottojen ja toimien tallennus keskitettyyn rekisteriin
  • Viestintä kolmansien osapuolten (internetpalveluntarjoajien, talousohjelmistokumppanien, tuotanto-ohjelmistokumppanien jne.) kanssa
  • Työasemille asennettujen käyttöjärjestelmien hallinta ja tuki (Mac, Linux, Windows)
  • Windowsin turvallisuuspäivitysten asennus keskitetysti (käyttöjärjestelmäpäivitykset, turvallisuuspäivitykset, virustorjuntapäivitykset)
  • Työasemien keskitetty päivitys ja hallinta
  • Asiakkaan käyttämien kuluttajaohjelmistojen asennus ja tuki (Smart-ID, Java, Adobe)
  • Microsoft Office -ohjelmistojen asennus, hallinta ja tuki (Word, Excel, Outlook, Powerpoint, Teams jne.)
  • Office 365 -verkkopalveluiden tuki (Exchange online, OWA, Sharepoint online, OneDrive for Business jne.)
  • Office 365 / Microsoft 365 -käyttäjien, -ryhmien ja -listojen hallinta (luominen, poistaminen, määrittäminen)
  • Älylaitteiden käyttö- ja määritysneuvonta (MS Office: Outlook, Word, Excel, Teams; FortiToken; MS Authenticator; DigiDoc )
  • Tietokonelaitteiden luetteloinnin ylläpitäminen keskitetysti
  • Tulostinten huollon järjestäminen (laskutus töistä yhteistyökumppanin toteuttamien töiden perusteella)
  • Tulostinten ja skannereiden verkkomääritysten hallinta
  • Tietokoneeseen määritetyn VPN:n tuki
  • Takuulaitteiden vaihdon järjestäminen
  • Uusien tai vaihdettavien tietokonelaitteiden säännöllinen asennus ja määritys
  • Käyttäjien neuvonta tietokonelaitteiden käytössä
  • Tuki paikan päällä, jos ongelman ratkaisu etänä ei onnistu
  • Etähallinnan toteuttaminen ja käyttäjän neuvonta etähallintaohjelmiston kautta
  • Vanhojen laitteiden hävittäminen ja kierrätys
  • IT-kehitysehdotukset tarpeen mukaan vähintään kerran vuodessa

Primend takaa vastauksen yhteydenottoihin työaikana seuraavien kategorioiden mukaan:

  • Enintään 2 tuntia: jos vähintään yksi liiketoiminnan kannalta kriittinen palvelu ei ole toiminnassa
  • Enintään 4 tuntia: jos vähintään yksi palvelu ei ole toiminnassa
  • Enintään 8 tuntia: yhteydenotto, jonka ratkaiseminen vaatii palvelumuutoksen
  • Enintään 24 tuntia: yhteydenotto, jonka ratkaiseminen ei vaadi palvelumuutosta

Pyydä tarjous