Käytämme kolmannen osapuolen palveluiden evästeitä markkinointiin ja tarjotaksemme sinulle paremman käyttökokemuksen. Lue kuinka käytämme evästeitä ja kuinka voit hallita niitä napsauttamalla "Tietosuojakäytäntö".

Asiakaspalvelu ja IT-tuki Baltian maissa

Olemme integroineet kaikki Baltian maiden tiimit ja tarjoamme käyttäjätukea samoilla arvoilla, käyttäjätukipalveluilla, asiakashallintaprosesseilla ja standardeilla. Meillä on yhteensä 50 asiantuntijaa, jotka puhuvat kuutta kieltä ja joilla on yhteensä yli 30 erilaista Microsoft-sertifikaattia. Olemme Microsoftin suurimpia kumppaneita Baltiassa, ja meille on myönnetty Microsoftin vuoden kumppanin titteli jo kuusi kertaa. 

Primendin toimistot sijaitsevat Tallinnassa, Riiassa ja Vilnassa. Primend tarjoaa loppukäyttäjän tukea (1. taso), palvelin- ja verkkotukea (2. taso) ja korkeimmalla tasolla Microsoft M365- ja Azure-konsultointia. Primendillä on kaikkia Baltian alueen asiakkaita varten yksi keskitetty datakeskus, Primend Cloud. 

Yhden IT-kumppanin kanssa koko Baltiassa työskentelyn tuomat lisäedut 

Ensimmäisen tason loppukäyttäjätuki 

  • Standardisoidut ja keskitetyt asiakaspalvelumenetelmät kaikissa kolmessa maassa teidän liiketoimintatarpeidenne tukemiseksi 
  • IT-palvelunhallinta ITIL 4 -sertifikaatin mukaan 
  • Keskitetyt palveluraportit paikallisille IT-johtajille 
  • Keskitetty IT-dokumentaatio 

Primendin sertifikoidut asiantuntijat 

  • 50 asiantuntijaa, jotka puhuvat englantia, viroa, latviaa, liettuaa, venäjää ja puolaa 
  • Asiantuntijoilla on yli 30 Microsoft-sertifikaattia tietokoneiden käyttöjärjestelmistä korkeatasoisiin pilvi-infrastruktuureihin 

Baltian IT-tuen edut

  • Sama käyttäjäkokemus ja asiakastyytyväisyys kaikissa kolmessa maassa 
  • Vähemmän IT-kumppaneita, mikä helpottaa kommunikointia 
  • Kulujen optimointi asiakaspalveluprosessien keskittämisen myötä 
  • Meillä on resurssit asiakkaiden tukemiseen ja neuvomiseen kaikissa IT-asioihin liittyvissä kysymyksissä ja tarpeissa 
  • Keskitetyn asiakaspalvelun kautta voimme taata tehokkuuden ja tarjota tilanteiden ja ongelmien varalle nopeampaa palvelutasosopimusta 
  • Parempi hinta IT-laitteistolle ja sujuvampi logistiikka maiden välillä 
  • Palvelut ja ratkaisut koko arvoketjun varrella
     

Pyydä tarjous