Käytämme kolmannen osapuolen palveluiden evästeitä markkinointiin ja tarjotaksemme sinulle paremman käyttökokemuksen. Lue kuinka käytämme evästeitä ja kuinka voit hallita niitä napsauttamalla "Tietosuojakäytäntö".

Microsoft 365 helpdesk -tukipalvelu

Palvelu on tarkoitettu yrityksille, jotka eivät halua konfiguroida ja määrittää Microsoft 365 -hallintaportaalissa käyttäjiä, listoja, ryhmiä, oikeuksia ja lisenssejä itse.

Olemme kehittäneet yksinkertaisen ja edullisen palvelun nimeltään Microsoft 365 helpdesk -tukipalvelu tarjotaksemme tukea näissä asioissa. Microsoft 365 helpdesk -tukipalvelun puitteissa tarjoamme tukea etupäässä Office 365:n ja Microsoft 365:n yksinkertaisemmissa kysymyksissä ja toimissa.

Microsoft 365 helpdesk -tukipalvelun käyttäjät saavat käyttöönsä myös Primend Marketplacen, jonka kautta voi tarvittaessa tehdä yksinkertaisempia toimia itse. Tarjoamme päiväpohjaisen laskutusmahdollisuuden Primendin laskutusjärjestelmän kautta (yrityksen luottokorttia ei tarvitse käyttää Microsoft-ympäristössä).

Microsoft 365 helpdesk -tukipalvelun kuukausihinta on 4 € käyttäjää kohden.

Microsoft 365 helpdesk -tukipalvelun sisältö:

  • käyttäjien luominen
  • käyttäjien poistaminen
  • käyttäjien salasanojen vaihto
  • lisenssien historialoki
  • postituslistojen luominen ja käyttäjien lisääminen ja poistaminen
  • O365 SecureScore -arviointi ja ehdotusten tekeminen
  • yksi tukihenkilö O365-palveluihin liittyvissä kysymyksissä
  • helpdesk-verkkopalveluympäristö: töiden rekisteröinti, töiden seuranta, raportointi
  • Primend Marketplacen käyttömahdollisuus

Microsoft 365 helpdesk -tukipalvelu ei sisällä käyttäjätukipalveluun kuuluvia palveluita.
 

Pyydä tarjous