Käytämme kolmannen osapuolen palveluiden evästeitä markkinointiin ja tarjotaksemme sinulle paremman käyttökokemuksen. Lue kuinka käytämme evästeitä ja kuinka voit hallita niitä napsauttamalla "Tietosuojakäytäntö".

Järjestelmien yhteensovittamis- ja yhdistämistuki

Yritysten fuusiot ja yrityskaupat (englanniksi Mergers & Acquisitions) tuovat mukanaan paljon töitä. Yksi tärkeimmistä asioista tällaisissa tilanteissa on yrityksen toiminnassa pitävien IT-palveluiden vieminen yhteiselle alustalle ja alustojen yhteensovittaminen.

Primendin asiantuntijat arvioivat kummankin yrityksen IT-järjestelmät, kuvailevat käytettävät prosessit ja laativat ohjeet, jotta siirto onnistuu mahdollisimman sulavasti ja työt eivät keskeydy. Siirrämme sähköpostijärjestelmät yhteiselle alustalle ja yhtenäistämme käyttäjien käyttöoikeusvaatimukset yrityksen sääntöjen mukaisesti. Kaikkea tätä seuraa yksityiskohtainen dokumentaatio ja käyttäjien koulutus, jotta yritys voi jatkaa ydintoimintaansa.
 

Pyydä tarjous